tiistai 1. lokakuuta 2013

Oikea vaate!

Olen vihdoin onnistunut neulomaan vaatteen. Ihan oikean vaatteen. En ole aikaisemmin tehnyt mitään kolmiohuivia isompaa, joten olen erittäin ylpeä itsestäni.

Novitan syksy 2013 -lehdessä oli neuleliivi, jota en saanut mielestäni. Siinä oli palmikoita ja hapsuja - se riitti. Minun piti saada se itselleni.


Kyse on mallista 50. Palmikkoneuleliivi, joka oli alunperin tehty syksyn uutuuslangasta Hile. Minä en kuitenkaan tykästynyt tähän lankaan, joten vaihdoin sen toiseen uutuuteen: Naavaan.

Ohje: Malli 50. Naisen palmikkoneuleliivi /Novita Syksy 2013
Lanka: Novita Naava #616 Beige
Puikot: 7,0 mm
 
Palmikkoneuleliivi edestäPalmikkoneuleliivi takaa

Olen supertyytyväinen tähän. Odotan innolla, että pääsen käyttämään tätä. :) Malli oli mukava ja todella nopea neuloa.

2 kommenttia:

  1. Onpa kiva neule.:) Enpä kiinnittänyt tuohon malliin lehdessä huomiota mutta nyt ehkä voisin tutkailla sitä uudelleen.:)

    VastaaPoista